Τρίτη, 28 Απριλίου 2009

ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΣΤΡΕΣ ΣΕ ΛΕΠΤΑ

πηγή:menshealth.gr

Τσέκαρε έξι πράγματα που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα και τα οποία θα σε χαλαρώσουν στο λεπτό.

Εσο έτοιμος!
Πριν φύγεις από τη δουλειά, ετοίμασε μερικά πράγματα για την επόμενη μέρα. «Δεν υπάρχει τίποτα πιο αγχωτικό από το να αφήνεις εκκρεμότητες» υποστηρίζει η Mona Lisa Schultz, M.D. και Ph.D. Αφιέρωσε, λοιπόν, λίγο χρόνο στο να κάνεις μία λίστα με τις υποχρεώσεις της επόμενης ημέρας κι όταν θα χτυπήσεις κάρτα το πρωί, θα νιώθεις ότι έχεις τον απόλυτο έλεγχο της κατάστασης για να αντιμετωπίσεις ακόμα μία μέρα.

Ασε το να χτυπά
Βάλε όρο στον εαυτό σου ότι, όταν φεύγεις από το γραφείο, θα φεύγεις όντως από το γραφείο και θα ξεχνάς έννοιες όπως e-mail, πληκτρολόγια, φαξ κι επείγοντα τηλεφωνήματα. Ολα τα κινητά έχουν αναγνώριση κλήσης (δες ποιος σε παίρνει και απλώς μην απαντάς όταν σε παίρνουν για δουλειά). Ο προσωπικός χρόνος σου πρέπει να είναι δικός σου κι αυτή η απόφαση θα σε βγάλει από την πρίζα και θα σε βάλει στον σωστό δρόμο για το ζεν.

Κράτα τους λογαριασμούς
Βάλε ένα μέτρο στις αναλήψεις σου και προγραμμάτισε μία και μοναδική εβδομαδιαία επίσκεψη στην τράπεζα της γειτονιάς σου. Η Deborah Fowless, συγγραφέας του The Everything Personal Finance in your 20s and 30s Book, υποστηρίζει ότι αυτός είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να ελέγξεις τα έξοδά σου και το άγχος σου. Η καθημερινή επαφή με το ATM μπορεί να σου λείψει, αλλά όταν θα δεις τα νούμερα του λογαριασμού σου να ανεβαίνουν, ένα τεράστιο βάρος θα έχει φύγει από πάνω σου.

Πιάσε μελωδία
Αν ο Δαλάι Λάμα οδηγούσε αυτοκίνητο στην πρωινή κίνηση της Μεσογείων, θα γύριζε στο Θιβέτ για να κηρύξει μόνος του την επανάσταση εναντίον των Κινέζων. Επειδή εσύ έχεις συνηθίσει το μποτιλιάρισμα δεν σημαίνει ότι δεν σου κάνει τα νεύρα κρόσσια. Κάνε μία απλή κίνηση: βάλε ένα σταθμό με slow μουσική στη μνήμη του ραδιοφώνου σου και πάτα το κουμπί του αντί για την κόρνα. Ερευνα που δημοσιεύτηκε στη βρετανική εφημερίδα Heart υποστηρίζει ότι η απαλή και η κλασική μουσική μειώνουν το στρες.

Σφίξε τα λουριά
Δοκίμασες ακόμα και την Ενάτη του Μπετόβεν, αλλά ούτε αυτή δεν κατάφερε να σε ηρεμήσει μες στο αυτοκίνητο; Ο Kenneth Pelletier, γιατρός και συγγραφέας του Stress Free for Good, προτείνει ένα θαυματουργό καθιστό stretching ειδικά για την κίνηση: απλώς πιάσε σφιχτά το τιμόνι και τεντώσου κλειδώνοντας τους μυς στα δάχτυλα, στα μπράτσα, στους ώμους και την πλάτη. Μείνε έτσι για 4 ή 5 δευτερόλεπτα και μετά χαλάρωσε. Θα νιώσεις απίστευτη ανακούφιση στον αυχένα και τα χέρια, αρκεί να θυμάσαι να μη βγάλεις το πόδι σου από το φρένο.

Βούτα στην πισίνα
Αφού κάνεις τα χιλιόμετρά σου στο διάδρομο και χτίσεις μυς στην μπάρα, πήγαινε για κολύμπι. Τα περισσότερα γυμναστήρια έχουν πισίνα και ήρθε η ώρα να την αξιοποιήσεις, ειδικά μετά από μία κουραστική μέρα κι από ακόμα ένα πιο κουραστικό πρόγραμμα. Νέα σουηδική έρευνα που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Stress Management υποστηρίζει ότι το να επιπλέεις στο νερό βοηθά στο να πέσουν τα επίπεδα των ορμονών που προκαλούν άγχος κι έτσι χαλαρώνει το σώμα. Ασε που δροσίζει κιόλας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: