Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Σκέψη (6) - ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ

photo:flickr
...λογικά πρέπει να είμαι χαρούμενος όταν μου συμβαίνουν τα αντίθετα από ότι θα ήθελα!
Και αυτό από την άποψη ότι εφόσον μου συμβαίνουν τα αντίθετα από ότι σκεπτόμενος προσγειωμένα θα ήθελα να μου συμβαίνουν, σκέφτομαι πως και για αυτό υπάρχει μια εξήγηση και μάλιστα φανερά μπροστά μου που δεν μπορώ όμως να την δω, ακριβώς γιατί είναι πολύπλοκα απλή. Και λέω πως λογικά πρέπει να είμαι χαρούμενος γιατί απλά έχω πράγματα και καταστάσεις να αντιμετωπίσω ή μήπως είναι καλύτερα να πιστέψω πως πρέπει όλα να μου έρθουν στρωμένα και έτοιμα? Αντιμετωπίζω την αλαζονεία λοιπόν καθημερινά, το παραδέχομαι και πρέπει να την νικάω και πάντα είμαι καλά, απλά σε κάποιες καταστάσεις στεναχωριέμαι, όλα αυτά δηλαδή πρέπει να ελέγχονται συνειδητά.


Με αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: