Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Σκέψη (69) - ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΟΝΕΙΡΟ

"Σε ευχαριστώ Θεέ μου...ίσως βαθιά μέσα μου να γνωρίζω τι σημαίνει αυτό το όνειρο αλλά η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι να το παραδεχτώ. Όμως ήταν τόσο όμορφο και τόσο αγνό, χωρίς ίχνος χυδαιότητας και σκουριασμένης λαγνείας. Μακάρι να βγει αληθινό..."
Μόλις ξύπνησα, θυμήθηκα αυτό το πανέμορφο όνειρο, ένα από τα πιο όμορφα και αγνά που θυμάμαι στη ζωή μου. Βρισκόμασταν σε μια γερμανική πόλη (που έχω ζήσει κάποια χρόνια), με μια παρέα φίλων, που δεν θυμάμαι πρόσωπα και ονόματα, ίσως γιατί δεν είχε σημασία. Δεν ξέρω για πιο λόγο, αλλά πήρα εκείνη την κοπέλα πάνω μου, με την κοιλιά της να ακουμπάει στον ώμο μου, το πρόσωπο της στην πλάτη μου και τα πόδια της μπροστά. Άρχισα ξαφνικά να τρέχω έτσι μαζί της σε έναν παράπλευρο δρόμο από το κέντρο της πόλης, πιθανόν παίζαμε κάποιο παιχνίδι υποθέτω! Θυμάμαι απλώς πόσο γεμάτο αγάπη ήταν το στήθος μου και πόσο ευχαριστημένος ήμουν έχοντας αυτήν την κοπέλα δίπλα μου! 
Λίγο παρακάτω και όταν κουράστηκα την κατέβασα και εκείνη είχε αποκοιμηθεί στον ώμο μου. Την είχα ερωτευτεί και την φίλησα κι εκείνη ανταποκρίθηκε. Μετά από κάποιο διάστημα, αποφασίσαμε από κοινού να συνεχίσουμε τη σχέση και ήταν κάτι τόσο ανάλαφρο, τόσο όμορφο και τόσο αγνό. Χωρίς καμία ψυχολογική ή διανοητική πίεση, τίποτα απ'όλα αυτά. Αποφασίσαμε να μην "ορμίσουμε" ο ένας πάνω στον άλλον και να γνωριστούμε καλύτερα. Τι κάψιμο Θεϊκό ήταν αυτό στο στήθος μου, κάθε φορά που ήταν να βρεθούμε μαζί, για οποιοδήποτε και πολύ απλό καθημερινό λόγο, απλά να συναντηθούμε και τίποτα περισσότερο. 
Το όνειρο ήταν τόσο δυνατό και αληθινό, που συνεχίστηκε η σχέση αυτή και μόλις ξύπνησα. Για την ακρίβεια, ξύπνησα μόλις την φίλησα και τα υπόλοιπα τα σκέφτηκα σε ένα διάστημα ανάμεσα στον "ύπνο και τον ξύπνιο", που λέμε. Θυμάμαι να ευχαριστώ και να ευγνωμονώ τον Θεό, για αυτό το όμορφο θηλυκό πλάσμα που μου έστειλε. Και θα συνεχίσω να το κάνω...
Το είπα σε έναν φίλο και μου είπε πως μπορεί ο Θεός να με "ειδοποιεί" για κάτι που έρχεται. για κάτι που θα γίνει, για κάτι που μου στέλνει.
Εκείνο που έχει για μένα σημασία, είναι ότι επιτέλους έστω και σε όνειρο, έζησα κάτι που μου αξίζει, κάτι που μου ταιριάζει. Βρέθηκα με μια όμορφη κοπέλα (γιατί κι εγώ δεν είμαι άσχημος!) με τόσο φυσικό, απλό και αγνό τρόπο. Αυτό που αναζητούσε η ψυχή μου και στην πράξη ποτέ δεν είχα την υπομονή και την ικανότητα για να το προσελκύσω. Ίσως και να μην την έχω ακόμα, αλλά επιτέλους το κατάφερα στο διανοητικό επίπεδο, επιτέλους μπόρεσα να το δω στην οθόνη του μυαλού μου, να δω το μήνυμα του Θεού, πάνω σε αυτό το τόσο σημαντικό θέμα για μένα.
Αυτό ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας...
Ακόμα το θυμάμαι και θα συνεχίσω να το θυμάμαι. Και θα το κρατώ ζωντανό γιατί είναι ζωντανό ή καλύτερα γιατί θα ζωντανέψει!
Πρώτα ονειρεύεσαι κάτι που θέλεις πολύ βαθιά, αλλά με την προϋπόθεση να το θέλεις πολύ και να είναι αγνό και όχι πονηρό ή βραχυπρόθεσμο. Δηλαδή ότι ευχηθείς σου έρχεται, αλλά το κάθε ένα με τις συνέπειες του.
Έτσι εύχομαι και εσύ (ταίρι μου), να έχεις πάρει σιγά σιγά το δρόμο προς εμένα, μάθε πως κατάφερα να κάνω το πρώτο κάλεσμα στον κόσμο των ονείρων. Σου στέλνω λοιπόν το κοινό μας όνειρο, αν δεν το ονειρεύτηκες κι εσύ την ίδια στιγμή, ονειρέψου το απόψε το βράδυ, για να ξεκινήσει η διαδικασία στο συνειδητό και φυσικό επίπεδο.
Καληνύχτα...

Με αγάπη πολύπλοκα απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: