Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Σκέψη (11) - ΓΕΛΙΟ/ΧΑΜΟΓΕΛΟ

...το ισχυρότερο ναρκωτικό, το δυνατότερο παυσίπονο, η ελπίδα και η πίστη στη πράξη!
Πόσες φορές πιάνω τον εαυτό μου να έχει ξεχάσει να γελάσει ή έστω να χαμογελάσει, ευτυχώς είμαι όμως επικοινωνιακός τύπος και αφήνομαι να με κάνουν κάποιοι σπουδαίοι να γελάω, σπουδαίοι είναι για μένα αυτοί που επιδιώκουν το βαθύ και πηγαίο χιούμορ, επενδυμένο με χιλιάδες αόρατα συναισθήματα και μηνύματα.
Χάρηκα όταν συνειδητοποίησα πόσο λάθος έκανα και δεν χρησιμοποιούσα αυτό το ισχυρό όπλο, το γέλιο, να μην είμαι όμως υπερβολικός, το κάθε πράγμα το καταλαβαίνουμε στην ώρα του! Αν δεκάδες σκέψεις αρνητικές (δικαιωματικά) είναι σφηνωμένες στο μυαλό και προβλήματα δεν βρίσκουν τη λύση τους ή το μυαλό αδυνατεί να βρει λύσεις, το γέλιο είναι εκείνο που ανατρέπει το σκηνικό! Δεν βρίσκει λύσεις αλλά αλλάζει τη διάθεση, ηρεμεί, χαλαρώνει και ξεκουράζει το μυαλό και η ψυχή πέρνει κουράγιο, το μυαλό βρίσκει νέες διεξόδους, έχω καταφέρει να κινητοποιηθώ, να τα δω αλλιώς. Και εγώ καθόμουν κι έσκαγα!

Με πολύ αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: