Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Σκέψη (22) - Ο ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

image created by poliplokaaplos
Μόνο και μόνο το όνομα τα λέει όλα...καταρχήν παραπέμπω στο εξαίρετο εγχειρίδιο που έγραψε ο μεγάλος συγγραφές Paulo Coelho, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του www.paulocoelho.com.
Είσαι? Δεν είσαι? Δεν είσαι και δεν το παραδέχεσαι? Είσαι και δεν το παραδέχεσαι πολεμιστής του φωτός?
Εγώ πάντως τα αναρωτήθηκα όλα αυτά και καθώς διάβαζα το εγχειρίδιο του Πάουλο αλλά συνεχώς κατά τη διάρκεια της ζωής μου, ακολουθώ την καρδιά μου? Ακολουθώ το ένστικτο μου? Έχω αξίες? Στοχεύω σε αξίες ή είμαι και εγώ θύμα και ακόλουθος της καπιταλιστικής μανίας? Σίγουρα δεν υπάρχει καλύτερη εποχή για να γίνει κάποιος καλύτερος και να αποδείξει στον εαυτό του πως είναι δυνατός, έμπιστος, σταθερός, αληθινός, φιλότιμος, γεμάτος αγάπη και στοργή, φιλία και όλες αυτές τις αξίες. Σε μια εποχή που ακόμα και οι ανάσες κοστολογούνται στα χρηματιστήρια του καπιταλισμού. Μπορώ εγώ μέσα σε όλα αυτά, μέσα σε όλες αυτές τις πιέσεις να είμαι ένας παραδειγματικός πολεμιστής του φωτός? Μπορώ...αν είναι εύκολο? Όχι...γίνεται όμως!
Έπεται συνεχεια...

Με αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: