Κυριακή 16 Αυγούστου 2009

Σκέψη (58) - ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ

photo:flickr
...εδώ λοιπόν κρύβονται όλα, όλες οι απορίες μου και κυρίως αυτό που λέμε "ο εαυτός μου", η αλήθεια μου.
Όποτε δεν ξέρω τι να σκεφτώ, όταν δεν ξέρω τι να πω και τι να πράξω χαίρομαι που έχω την εξυπνάδα και πριν αρκετό καιρό έμαθα να κοιτώ μέσα μου. Ότι φαντάζει αδύνατο να το κατανοήσω ή όταν μου είναι αδύνατον να πιστέψω πως κάτι θετικό θα μου συμβεί και θα πραγματοποιήσω κάποιο μου όνειρο, όταν ανακαλύπτω πως έχασα πολύ χρόνο με τις λάθος επιλογές μου, όταν τέλος πάντων κυρίως αισθάνομαι φόβο τότε κοιτώ μέσα μου και ρωτάω καθαρά και ευθέως την κάθε ερώτηση που με βασανίζει.
Σε όλα πήρα απάντηση γιατί κυρίως έψαξα, αναρωτήθηκα και όταν αναρωτήθηκα καθάρισα, καθάρισα το μυαλό και την ψυχή μου. Και όταν καθάρισα το μυαλό και την ψυχή μου τότε έμαθα και την αλήθεια, πράγματα δηλαδή που μου ταιριάζουν στην πραγματικότητα και με εξυψώνουν ηθικά, αισθάνομαι καλά και γεμάτος και όχι χαμένος και κυρίως "σαν να μην έχω την ευθύνη του εαυτού μου". Με μία μόνο λέξη, μέσα μου ακούω την αλήθεια, εκεί μέσα την βρήκα και υπάρχει πάντα και πολύ καθαρά μπροστά μου. Τόσο καθαρά που πολλές φορές αναγκάστηκα να βρω κάποιο τέχνασμα για να μη βλέπω τα προφανή και προπάντων να κρύψω αυτό που δεν κρύβεται ποτέ, τη δειλία μου. Εκεί έλαβα και συνεχίζω να λαμβάνω απαντήσεις στα δυσκολότερα ερωτήματα μου, στα ερωτήματα που αφορύν τις πράξεις μου και τα λάθη μου, το μέλλον και τα όνειρα μου.
Οταν έχεις παλέψει ευθέως και έχεις διεξάγει έναν καλό αγώνα η αλήθεια γίνεται πλέον μαγευτική ενώ όταν ξυπνούσα από το λήθαρχο και την αναζητούσα μου φαινόταν σκληρή. Τώρα είναι η παρέα μου η γλυκιά, αυτή μου έδειξε το δρόμο μου και τον ακολουθώ, αυτή μου δίνει όσα ζήτησα, αυτή μου δίνει δύναμη και κουράγιο να ονειρεύομαι και να ακολουθώ το κάθε όνειρο μου μέχρι να το πραγματοποιήσω, η αλήθεια. Ακολουθώ τον καλό δρόμο μου, κάνω τον καλο αγώνα μου, διώχνω κάθε τι βολεμένο και αρνητικό, πονάω και αγωνίζομαι, όλα αυτά η αλήθεια τα απαιτεί. Πόσο γλυκιά είναι η αλήθεια...έπρεπε να πω και να ζήσω στο ψέμα, να ζήσω τις συνέπειες του για να καταλάβω την αξία της και την ανακουφιστική γαλήνη που προσφέρει όταν καταφέρεις και δεν φύγεις από τον σκληρό δρόμο που σε προστάζει να περάσεις. "Η αρχή είναι δύσκολη" λένε και είναι σοφό...και μιλούν για την αλήθεια, τον δρόμο της αλήθειας. Για να τον ακολουθήσω δυσκολεύτηκα πολύ και ο χρόνος που χρειάστηκα για να φτάσω σε αισθήματα γαλήνης είναι μηδαμινός μπροστά στη χρονική διάρκεια της ζωής μου, ας πούμε πως είναι τα 70 χρόνια! Είναι τρελό...αν χρειαζόμουν μόνο μιας βδομάδας χρόνο να επιμείνω στο δύσκολο δρόμο και τη σκληρή αλήθεια και τα παρατούσα μία ώρα πριν με κατέκλυε η γαλήνη, δηλαδή δεν θα γαλήνευα ποτέ, άρα η επιμονή και παραμονή στα δύσκολα με μαθαίνει και με λυτρώνει, πρέπει να υπομένω και να επιμένω. Μετά από αυτό έρχεται το τρόπαιο. Ναι, έτσι όπως έχασα και πλήρωσα κάποια λάθη μου έτσι τώρα έρχεται και το θετικό τρόπαιο μου, η ανταμοιβή των κόπων μου, ο καλός αγώνας μου, η επιμονή και υπομονή στον πόνο και δύσκολο δρόμο μου, στον δρόμο της αλήθειας.
Η αλήθεια μου και η αλήθεια σου είναι διαφορετική και δεν κάνει να κοιτάς την δική μου και εγώ την δική σου, θα μάθεις στο ψέμα έτσι, κοίτα τη δική σου μέσα σου και θα καταλάβεις, αυτό που ψάχνεις να μάθεις από μένα μέσα σου μόνο θα το βρεις και αν κοιτάς από περιέργεια τότε κάποτε θα το λάβεις σοβαρά και η περιέργεια θα μεταμορφωθεί σε ψέμα. Δεν ξέρω αν σε βοηθάνε αυτά που γράφω και έτσι όπως τα γράφω, θέλω απλά όταν τελειώσεις το διάβασμα ή να χαμογελάσεις γιατί κάπως έτσι έχεις σκεφτεί και εσύ ή να προβληματιστείς θετικά, τότε θα είναι μια αλήθεια που θα με γεμίσει κι ας μη σε βλέπω, είναι ένα ληθαράκι της δικής μου αλήθειας και του επικοινωνιακού μου συνδέσμου μαζί σου. Μέσα σου λοιπόν...Μέσα σου είναι η αφετηρία...Μέσα σου είναι όλη η αλήθεια και μετά εσύ πέτα ελεύθερα για να πράξεις όλα τα υπόλοιπα, ζήσε.

Με πολύ αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: