Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Σκέψη (26) - ΕΙΔΗΣΕΙΣ

photo:flickr
Και καλά και κακά νέα θα ακούσουνε τα αυτιά μας...και στις ειδήσεις στις τηλεοράσεις πάλι κακά και καλά νέα θα ακούσουμε και μάλιστα απ'όλο τον κόσμο...όμως αν ακούμε μόνο άσχημα νέα στις τηλεοράσεις ο κόσμος αλλάζει, εμείς οι ίδιοι αλλάζουμε.
Φυσικά δεν θα πω κανένα άσχημο νέο γιατί καταλαβαίνετε τι εννοώ, απλά αναρωτιέμαι όπως ένας απλός συμπολίτης μου όπως είμαι εγώ, δεν ξυπνάμε επιτέλους? Δεν μας φτάνουν αυτά που ακούμε και βλέπουμε? Ή μήπως θα πρέπει να μας χτυπήσει την πόρτα κάποιο κακό για να συνέλθουμε? Να είμαστε πιο συλλογικοί, πιο ομαδικοί, να φέρουμε επιτέλους τη δημοκρατία και στη πράξη και όχι μόνο στα λόγια. Μα περνάνε οι μέρες και ο ύπνος ο βαθύς γίνεται πιο βαρύς ολοένα και τα βλέφαρα πέφτουν, οι σκέψεις νυστάζουν, γινόμαστε αρνοερήφια και στο τέλος αν μας πειράξει και κανένας θα του βγάλουμε και τα μάτια! Ποιος μπορεί να ξεπεράσει τον εαυτό του την σημερινή εποχή? Ποιος μπορεί να ξεπεράσει τη ζήλια του την υποσυνείδητη? Ποιος παραδέχεται? Το σπίτι μου να είναι καλά, το σπίτι σου σε αυτόν τον κόσμο ανήκει! Εύχομαι να μην γίνομαι θύμα, να κινητοποιούμαι συνεχώς, να μην βολεύομαι, να αισθάνομαι και να το μεταδίδω, να επικοινωνώ. Και όσο η τηλεόραση και το κράτος των εταιριών που τις εκμεταλλεύονται δεν προχωράνε μπροστά προς όφελος του συνόλου αλλά καθυστερούν και χρονοτριβούν απλά για να μεγιστοποιούν τα κέρδη εις βάρος των απλών, αυτό είναι το ψωμί των τηλεοπτικών εταιριών, οι κακές ειδήσεις και θα μου πείτε, εφόσον οι κακές είναι περισσότερες τι να κάνουμε? Εγώ τότε λέω απλά πως κάνετε τα κορόιδα και την δουλειά σας δεν την κάνετε σωστά, σαν δίνετε η ευκαιρία να φτιάξετε λίγο τον κόσμο από την θέση αυτή αλλά τον συντηρείτε στη λάσπη, διεφθαρμένοι.

Με αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: