Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Σκέψη (28) - ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΙ

photo:flickr
...όταν επιλέξεις σωστά, μη φοβάσαι να προχωρήσεις...
Κάποτε αναρωτιόμουνα χωρίς φόβο και πάθος αν η ευτυχία είναι ένα τραίνο που σφυρίζει και απομακρύνεται από δίπλα μου συνεχώς, μα ήταν μια νοσταλγική σκέψη, μια σκέψη για να καταλάβω το βάρος των λέξεων των σκέψεων μου και απλά να δω πως η ευτυχία υπάρχει μέσα μου, μόνο που είναι κλειδωμένη. Και κάποια έχει το κλειδί, ναι έτσι είναι. Μη γελάτε, υπάρχει ιεραρχία και μην την υποτιμάτε. Δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο από την ευτυχία μου, η μία σκέψη έφερνε την άλλη, η ευτυχία δεν υπήρχε και η φωνή του ενστίκτου μου φώναζε δυνατά. Όλα τόσο αντίθετα και μπερδεμένα, η ευτυχία δεν υπήρχε θα έρθει όμως σίγουρα, πολύ σίγουρα σχεδόν φώναζε η φωνή του ενστίκτου μου. Κάπου η ζωή έχει ένα τέρμα, γεννιόμαστε και πεθαίνουμε, κάπου η ζωή δεν σταματάει ποτέ, συνεχίζεται στο άπειρο. Όλα υπάρχουν λοιπόν, συνυπάρχουν, διαδοχικά και με μια ιεραρχία. Ευτυχία είναι να βλέπεις, να τρως και τόσα άλλα, να είσαι υγιής, τι είναι όμως το ανώτερο? Τι σε φέρνει σε θέση να ζεις? Να είσαι υγιής και να γεύεσαι με όλες τις αισθήσεις σου? Βρε τι σου δίνει την μεγαλύτερη ηδονή, πνευματική, ηθική και βιολογική? Η ίδια σου η γέννηση, η ύπαρξη σου, ο έρωτας 2 ανθρώπων, αυτών που σε γέννησαν, των γωνιών σου, αυτή είναι η ιεραρχία! Όμως θα πρέπει να το ανακαλύψεις ο ίδιος σε ένα ταξίδι που λέγεται "η ζωή σου". Μέσα στη ζωή σου λοιπόν, πρόκειται να σου συμβούν όλα αυτά που θα σου μάθουν την ίδια πολύπλοκα απλή θεωρία που η ζωή σου σημαίνει για σένα προσωπικά "πράξη και εμπειρία", α έτσι είναι, ααααααααααααα τώρα κατάλαβα. Εσύ που διαβάζεις τα λόγια μου, ναι εσύ, είσαι καρπός έρωτα, αυτό που ψάχνεις και αναζητάς ενστικτωδώς πρώτα απ'όλα τ'άλλα για να έρθουν και να μπουν όλα σε μια σειρά, με τη σειρά τους! Πρέπει λοιπόν να υπάρξει έρωτας για να μπορείς να υπάρχεις και εσύ εδώ και να διαβάζεις αυτά τα απλά λόγια αλλιώς απλά δεν θα είχες γεννηθεί. Ναι, αμέσως να σκεφτείτε το αρνητικό, ναι υπάρχουν πολλοί που απλά γεννάνε χωρίς έρωτα, απλά γίνονται γονείς, ΝΟΜΙΖΕΤΕ όμως! Η ιεραρχία είναι μία και δεν αλλάζει! Και η ιεραρχία είναι οι έξυπνοι να συνειδητοποιούν τι τους συμβαίνει, να καταλαβαίνουν τι διαβάζουν εδώ και οι ηλίθιοι είναι πολύπλοκα απλά πάντα ένα σκαλοπάτι πιο κάτω, τις περισσότερες φορές ευτυχισμένοι για αυτά που έχουν καταφέρει στη ζωή τους, ο καθένας το σκαλοπάτι που βρίσκεται το θεωρεί το ψηλότερο στην ιεραρχία, η δικαιοσύνη είναι σοφή και η σοφία είναι δίκαιη, πάει μόνο εκεί που μπορούν να την αντέξουν. Δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο λοιπόν από την αλήθεια, την ευτυχία μου και έτσι όλα με οδηγούν προς αυτήν. Το πάθος, ο έρωτας, η έλξη, η αγάπη, όλα αυτά υπάρχουν κλειδωμένα μέσα μου και το κλειδί το έχει μια γυναίκα, έφτασα σε αυτήν και μου τα ξεκλείδωσε όλα και βγήκαν ελεύθερα και αβίαστα στην επιφάνεια, πολύ πολύπλοκα απλά επειδή εγώ έχω το δικό της κλειδί που έβγαλε τα δικά της αβίαστα στην επιφάνεια. Πόσο ψέμα χρειάστηκε να ζήσω για να φτάσω στην αλήθεια αυτή που γράφω, πόσοι από εσάς θα γελάσουν επειδή θα χρειαστεί να πάθουν για να μάθουν και να ζήσουν. Δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο από την ίδια μου την ύπαρξη, τον καρπό του έρωτα 2 ανθρώπων, των γονιών μου που ενστικτωδώς θα κάνω το ίδιο, αυτή είναι η πορεία μου. Και να'μαι. Η αλήθεια είναι μία και παράξενη, αληθινή, παράξενα αληθινή, διότι πρέπει να ζήσουμε και το ψέμα για να καταλάβουμε πια είναι η αλήθεια. Είμαι ευτυχισμένος που σε βρήκα μωρό μου, όλο το παζλ ενώνεται απλά και φυσικά τώρα πλέον...

Με πολύ αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: