Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Σκέψη (37) - ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

photo:flickr
...απλά συμμετέχω ενεργά στην υπόθεση, κινώ τα γρανάζια της μηχανής γιατί πολύ απλά έτσι πρέπει να είναι, είτε το λέω εγώ είτε εσύ και βλέπω πως δεν αντέχεις, είναι το αδύνατο σημείο σου, σου λέω πως πρέπει να δυναμώσεις γιατί πριν σκεφτείς να απαντήσεις έχω ήδη αναρωτηθεί μήπως έκανα λάθος, όμως δεν έκανα κανένα, είναι πονηρή η σκέψη σου.
Και εσύ σου φωνάζω τόση ώρα και μου λες μη φωνάζεις και σταματάω, δεν μιλάω και λες γιατί δεν μιλάω, όταν σου λέω πως δεν με ακούς αντιδράς πως δεν ισχύει αυτό έτσι απλά χωρίς να το σκεφτείς και όταν σου λέω πως δεν με σέβεσαι φυσικά και δεν το δέχεσαι, με λίγα λόγια κρύβεις αλήθεια, φοβάσαι πολύ και απλά κάνεις το θηρίο μα που φυσικά να το παραδεχθείς, είναι πιο εύκολα να κατηγορήσεις κάποιον άλλον!
Και εσύ γερακίνα που κοιτάς με το κεφάλι έξυπνα ναζιάρικα γυρτό, άκουσες μια αλήθεια και κρύφτηκες, είναι πολλές αυτές που έχεις πει μα στην πιο σημαντική σιωπάς, εδώ όμως θα συμφωνήσω μαζί σου και όπως έγραψα και προχτές δεν πρέπει, δεν μπορούμε και είναι λάθος να προβλέπουμε το μέλλον, απλά δεν συμβαίνει και αν τύχει και προβλέψουμε κάτι εγώ στη θέση σου θα ανησυχούσα γιατί τίποτα δεν είναι τυχαίο και κακό θα έπρεπε να περιμένω ή αν δεν το περίμενα θα ζούσα το παραμύθι έως ότου διαψευσθεί απότομα και δραματικά. Μα δεν είναι αυτό που με ανησυχεί γιατί την κατάσταση την αντιμετωπίζεις θαρραλέα και όπως είναι μια γερακίνα με άγρια ομορφιά, με ανησυχεί απλά γιατί πετάς χαμηλά ενώ τα γεράκια δεν χάνουν ύψος, με ανησυχεί γιατί σε προειδοποιώ και δεν με ακούς και εσύ και όταν παραπονιέσαι σου θυμίζω πως η φύση είναι άγρια και θέλει ανάλογη αντιμετώπιση, κούνα λοιπόν τα φτερά σου για να πάρεις ύψος, ίσως πετώ εγώ χαμηλά και προσπαθώ να μιλήσω τώρα στον εαυτό μου, δεν υπάρχει όμως περίπτωση να μην συμβαίνουν και τα δύο.
Και εσύ από την άλλη δεν άλλαξες ακόμα το παραμικρό, εκεί σταθερά στη παραζάλη χωρίς να βλέπεις την τύφλα σου και εγώ απλά συνειδητοποιώ πως δεν είσαι έτοιμος να δεχτείς την αλήθεια και είμαι αναγκασμένος να ακούω και να ζω το ψέμα και τα παραμυθάκια μαζί σου και το έχεις ξανακάνει αυτό. Η αλήθεια που πάει να με λυγίσει είναι πως τώρα σε έχω ανάγκη και απλά βλέπω πως ένας τυφλός δεν μπορεί να μου δείξει κάτι που δεν βλέπω εγώ, απλά ζητάω βοήθεια από κάποιον που χρειάζεται βοήθεια. Δυστυχώς όταν δεις τις αφίσες τοιχοκολλημένες και τα ραδιόφωνα να λένε το όνομα σου θα ξεκινάς να τρέχεις ή δεν θα αντιδράσεις καθόλου και αυτά εσύ το αντίθετο θα τα βαφτίσεις, σε συμβουλεύω μην παίζεις με το ψέμα σου, γιατί εγώ έχω μάθει καλά τι σημαίνει να παίζεις με το ψέμα και δεν μου αρέσει, αν δεν μπορείς να νικήσεις το εγώ σου δεν μπορείς να νικήσεις κανέναν και στις απόκριες πάντα πολεμιστής θα ντύνεσαι, αυτό που προς στιγμή δεν μπορείς να είσαι και απλά έχεις φυλακίσει μέσα σου.
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια απλά πράγματα όμως δεν μπορείς να απαντήσεις, κυριολεκτικά έχεις εσύ ανάγκη και δεν παραδέχεσαι, παίζεις με την ψυχή του παραλόγου και δεν τολμάς να παραδεχθείς, ακόμα γιατί δεν λέω πως δεν θα το κάνεις. Και αν σου πω μια αλήθεια φυσάς σαν φίδι πράγμα που σημαίνει πόσο ευάλωτος είσαι, έχεις ακόμα δρόμο, μα το χειρότερο απ'όλα πως κρύβεις αλήθειες μέσα σου, κρυφές που δεν είπες ποτέ και όμως έχεις μέσα σου και μόνο όταν σε πίεσα τις έβγαλες και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου, παίζεις όμως παίζεις με τη φωτιά και είναι σίγουρο πως θα καείς, μην ζητάς να καεί κανείς μαζί σου, απλά δεν θα το κάνει κανένας.
Και εσύ από την άλλη δεν μπορείς να με κάνεις κάτι να καταλάβω γερακίνα γιατί πολύ απλά δεν το καταλαβαίνεις η ίδια και στο λέω συνέχεια, δυνατά, χαμηλόφωνα και με πάθος και άλλοτε χαλαρά όμως το συγκεκριμένο ποτέ δεν το ακούς και απλά εύχομαι να έχεις από τώρα τη δύναμη, δεν ξέρω αν ελέγχεις τη δύναμη σου αυτή ή απλά ακόμη δεν την έχεις συνειδητοποιήσει, πολλές φορές μου έδειξες πως μπορεί και να την στρέψεις απάνω μου και όταν σου το είπα ποτέ δεν το αρνήθηκες. Όμως σε όλα ως τώρα συμφωνήσαμε, πως θα πετάμε μαζί...

Με πολύ αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: