Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

Σκέψη (59) - ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ

photo:flickr
...έκανα πάλι λάθος...
Τόσο καιρό παλεύω και έμαθα κάτι σπουδαίο το οποίο είναι αυτό: πόσο λάθος είναι να μην εκφράζεις τα αληθινά συναισθήματα σου.
Κι όμως συνένεσα πάλι σε ένα ακόμα λάθος και σου είπα "όχι εντάξει, μην μου πεις πως αισθάνεσαι για μένα τώρα".
Πως μπορώ και εγώ ο ίδιος πια?
Όχι να μου πεις...
Και μάλιστα οπωσδήποτε...
Άφησε στην άκρη κάθε δικαιολογία...
Και θα σου πω πως με στεναχώρησες πολύ...
Τι θα πει "νιώθω μια αναισθησία?"...
Εγώ θα προβληματιζόμουν...
Εγώ θα είχα δίψα να μιλήσω σε μένα...
Να το πω αλλιώς και απ'τη πλευρά μου, εγώ έχω δίψα να μιλάω με σένα...
Να μου πεις αμέσως τα συναισθήματα σου για μένα και να μην τα παραγκωνίζεις, να μην δίνεις λάθος διαταγές στην καρδιά σου και να μην ειρωνεύεσαι...
Δεν είναι εύκολο το ξέρω...
Αυτό είναι όμως το σωστό και αληθινό...
Να εκφράζεις αυτό που νιώθεις...
Μην συνεχίζεις την καταστροφή...
Μην είσαι εγωίστρια...
Πόσο μεγάλο λάθος έκανα που σου είπα "τα συναισθήματα μου τα ξέρεις", όχι τίποτα δεν ξέρεις, ούτε καν που τα φαντάζεσαι! Ίσως ούτε καν που φαντάζομαι τα δικά σου για μένα. Σταμάτα λοιπόν αυτό το λάθος που πήγε να με παρασύρει κι εμένα, δεν έχω άλλο αγνό τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σου, μίλα μου, εκφράσου.
Μόνο έτσι...
Κι όμως τα ξέρεις...
Σ'αγαπώ τόσο πολύ... είσαι η ζωή μου, πεθαίνω για σένα...
Εσύ?
Μήπως είμαι λάθος?
Δεν ξέρω τι να κάνω...
Άκου 'δω...
Κάνε ότι είναι βαθιά μέσα σου, αυτό κάνω και γω..δεν μπορώ να σου κρύψω τίποτα, ίσως αυτό που κάνεις είναι το πιο σωστό...
Σ'αγαπάω τόσο τρελά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: