Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Σκέψη (68) - ΕΡΩΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙ


Αυτή είναι μια υπόθεση πλέον, ανάμεσα σε μένα και τον Θεό! Συζήτησα ώρες και με πολλούς, άκουσα ειδικούς αλλά και φίλους με εμπειρία στο θέμα, μα ποτέ δεν πήρα απάντηση γι'αυτό θέμα που τόσο απασχολούσε την ψυχή μου.

Οι ειδικοί ή μη επιστήμονες λένε...όσο τους πίστευα συνειδητοποίησα πόσο ασυνείδητα και τυφλοσουρτικά ξεπουλούσα τον εαυτό μου, στην αρχή ήμουν ελαστικός, μετά όμως συνειδητοποίησα πληρώνοντας τις συνέπειες πως ήταν καθαρό ξεπούλημα. Είναι δυνατόν ποτέ να μου πει ο "άλλος" τι θα κάνω εγώ; Απίστευτο κι όμως αληθινό. Επίσης άκουγα ζευγάρια που πραγματικά ήταν ταιριαστά και ζούσαν ευτυχισμένα. Όταν όμως τους ρωτούσα πως τα κατάφεραν, δεν ήξεραν να απαντήσουν είτε απαντούσαν τυχαία, οπότε εδώ κάτι άλλο συμβαίνει που δεν έχει να κάνει με ανθρώπινους ή διανοητικούς κανόνες, αλλά με την θειική δύναμη, που λέγεται αγάπη. Αν αφεθείς ασυνείδητα στην αγάπη, κάποια στιγμή θα σε οδηγήσει να την συνειδητοποιείς κάθε λεπτό, γιατί αυτό είναι το χρέος μας, να ζούμε συνειδητά, αυτό έμαθα και απλά το μοιράζομαι και ίσως κάποιος άλλος το διατυπώσει με διαφορετικές λέξεις.
Γυρνώντας πίσω στο παρελθόν μου και τις εμπειρίες μου, η συνείδηση μου ψιθυρίζει την αλήθεια, εκείνη η εσωτερική φωνή ανώτερου επιπέδου, η σύνδεση μου με τον Θεό. Φτάνω σε κάποιες στιγμές που γνωρίζω μια γυναίκα και σε κάποιο συγκεκριμένο ή πολλά συγκεκριμένα σημεία, ξεχνάω αυτή τη φωνούλα αγάπης και σύνδεσης με τον Θεό μέσα μου και κάνω του κεφαλιού μου. Αμέσως μετά ακολουθούν οι συνέπειες.
Οπότε αν ήμουν συνειδητός ως την τελευταία στιγμή θα ανακάλυπτα το αδύνατο μου σημείο, εκείνο που όταν το περνάω μετά γεμίζω ψυχικό πόνο, μιζέρια και αποτυχία. Και όλα αυτά επαναλαμβανόμενα σε έναν φαύλο κύκλο. Στην αρχή είναι δύσκολο πολύ, είναι η πρώτη ματιά αλλά αν καταφέρεις και σταθείς έστω και για ένα δευτερόλεπτο μπροστά στην αδυναμία σου, έχεις κάνει το πρώτο βήμα κατάκτησης της αλήθειας. Η επόμενη φορά απλά θα είναι πιο εύκολη, το επόμενο βήμα, γιατί ήδη θα έχει συσσωρευτεί εμπειρία, έστω και μικρή.
Όλα λοιπόν τα χρόνια ποδοπατούσα όλα τα κρίσιμα αυτά σημεία και όχι μόνο απλά τα περνούσα αυτό και τα αποτελέσματα με τις συνέπειες; Μόνος και έρημος και με πολύ άσχημες εμπειρίες στο ενεργητικό μου για να θυμάμαι. Αυτό ήθελα; Φυσικά όχι. Άκουγα το μυαλό μου τις περισσότερες φορές ή το μυαλό κάποιων άλλων, ας ακούσω τώρα λοιπόν και την καρδιά μου, ας ακούσω τη συνείδηση μου, ας ακούσω το Θεό! Ας ακούσω τέλος πάντων το μυαλό του Θεού!
Θα πω βέβαια πως είναι δύσκολο να ακούσεις τον Θεό, αυτό θα πρέπει να το παραδεχτώ και θα το ξέρετε όλοι πιστεύω, αλλά πρώτα απ'όλα όχι ακατόρθωτο και δεύτερον το Ιδανικό, το Ανώτερο, το Ποιοτικό, το Άγιο, το Ταίριασμα πρέπει να περάσει από τον δύσκολο δρόμο, μόνο έτσι μπορεί να δει καθαρά ο άνθρωπος, αυτό είναι Νόμος που αμφισβήτησα για πολλά χρόνια και έπλεα σαν καρυδότσουφλο στον ωκεανό. Πέρνα λοιπόν τον δύσκολο και όχι τον εύκολο δρόμο και θα ανταμειφθείς...


Με αγάπη πολύπλοκα απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: