Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Σκέψη (35) - ΕΥΑΛΩΤΟΣ/Η

photo:flickr
...η χαρά μου είναι να συναντήσω κάποιον ευάλωτο/η...διότι ξέρω πως έχω απέναντι μου έναν άνθρωπο που προσπαθεί να διορθώσει, να σκληραγωγηθεί, να ξεβολευτεί και όταν τα τελειώσει όλα αυτά να βοηθήσει.
Όταν λέω ευάλωτος εννοώ ευαίσθητος, ανοιχτός και με τόλμη απέναντι σε αυτό που σε νικάει τον ίδιο, την αδυναμία σου, όποια λεπτομέρεια ή μη και να'ναι αυτή. Με εσένα ευάλωτε δεν θα φοβηθώ σε τίποτα, θα τρέξω για σένα και θα αφιερώσω τις ώρες μου για να σε ακούσω, θα δώσω τα χρήματα μου για να σε βοηθήσω, θα σου δώσω βαθιά αγάπη και ενδιαφέρον γιατί είσαι αληθινός και αποφεύγεις την εύκολη λύση να μασκαρευτείς μια μάσκα και να εκφραστείς με μια ψεύτικη συμπεριφορά. Γιατί αποφάσισες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να πάρεις τη ζωή στα χέρια σου στον αντίθετο αέρα που πορεύεσαι και στον δυσκολότερο καιρό για σένα, γιατί αποφάσισες να είσαι ο βαθύτερος εαυτός σου και όχι οι γρήγορες επιφανειακές και γυμνές από ουσία και αλήθεια ανακρίβειες του μυαλού σου. Διότι εμένα του ίδιου μου δίνεις χαρά, νόημα και ελπίδα και δεν φοβάσαι να επικοινωνήσεις, δεν φοβάσαι να βάλεις φρένο στον εγωιστή εαυτό σου που καταστρέφει σαν οδοστρωτήρας. Και χαίρομαι που βάζεις μπροστά την αρνητικότητα σου και προχωράς πέρα από το να την ενοχοποιήσεις για τα δεινά σου φτάνοντας στη ρίζα και αιτία ύπαρξης της.
Όταν είσαι ευάλωτος πολεμάς και αξίζεις συγχαρητήρια και ανάλογο σεβασμό, πρέπει όμως να είσαι πολύ προσεκτικός διότι μπορεί να "χτυπηθείς" ανεπανόρθωτα, είσαι λοιπόν σε φάση που "διορθώνεσαι" και που μαθαίνεις καλύτερα τον εαυτό σου, σε φάση που τολμάς να νικήσεις το εγώ σου το κακό και να το προσπεράσεις, να το αποκολλήσεις και να του διδάξεις πως πρέπει να συμπεριφέρεται για να έχεις μελλοντικά θετικές συνέπειες και όχι αρνητικές.
Άρα όταν είσαι ευάλωτος τολμάς να τα βάλεις με τον εαυτό σου, παραδέχεσαι πως δεν είναι εντάξει και σωστά επιλέγεις να μπεις σε κατάσταση "καραντίνας/ευάλωτη" για να επανορθώσεις μια λάθος ενέργεια η οποία κάνει περισσότερη ζημιά όταν είναι πτυχή του χαρακτήρα σου και κατά πάσα πιθανότητα προέρχεται από το παρελθόν, έως την παιδική ηλικία σίγουρα στις περισσότερες περιπτώσεις για να μην πω σε όλες!

Με βαθιά αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: