Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Σκέψη (57) - ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΠΟΛΛΑ

Γνωρίζω και καταλαβαίνω...
Αυτό που ζητάω είναι μόνο και πάντα η αλήθεια...
Λες να το βρω μέσα μου χωρίς να σε ενοχλήσω?
Προσπαθώ δηλαδή να μη σ'ενοχλώ...
Γιατί να το θέλεις αυτό...
:-(
Μου είναι τόσο δύσκολο...
Δεν ξέρω τι να κάνω...
Μια απλή κουβέντα σου μου γεμίζει την καρδιά...
Σε σκέφτομαι τόσο έντονα...τόσο συχνά...
Σ'αγαπώ βαθιά...
Μου λείπεις τόσο πολύ...
Είμαι αφελής?
Ζω στον κόσμο μου? Τον ψεύτικο?
Όχι...
Απλά ήθελα να στο πω...
Είσαι η ψυχή μου...
Στεναχωριέμαι...
Σ'αγαπάω τόσο πολύ...

ΕΝΑΣ ΓΛΥΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ...

- παίξε το παιχνίδι της Πολυάννας...το γνωρίζεις? Θέλεις να στο μάθω?
- Αν έχεις την όρεξη! Ναι
- Λοιπόν...σε κάθε τι για άνθρωπο γύρω σου, δίπλα σου, κοντά σου, θα λες όταν σε πληγώνει "μπορεί να με πλήγωσε αλλά αυτός και κάποιος άλλος κοντά του νιώθει καλά", θα λες "μπορεί αυτό να μη μ'αρέσει, να μη με γεμίζει...αλλά αν γίνει αυτό, κάποιος άλλος θα χαρεί, θα ικανοποιηθεί", μην αναρωτιέσαι που είσαι εσύ...αν όλοι το παίζουμε τότε θα δέχεσαι και εσύ χαρά, γέλιο, ικανοποίηση, αγάπη, θα υπάρχεις και εσύ, έγινε κατανοητό το βαθύτερο νόημα του παιχνιδιού?
- Μισό λεπτό να το ξαναδιάβασω να μάθω καλά το μάθημα μου! Φοβερό αυτό που είπες...αυτό είναι το παιχνίδι της Πολυάννας? Αυτό θα πει μεγαλοψυχία, είναι ένα μεγάλο μυστικό!
- πππςςςςςςςςςς μην το πεις πουθενά! Πρέπει να φύγω, χαμογέλα απλά...
- Τι να σου πω...με συγκίνησες...μου έμαθες κάτι στη ζωή μου...είσαι σπουδαία....φυσικά θα χαμογελάω...να πας στο καλοοοοο! Και θα τα ξαναπούμε! Σε ευχαριστώ!
- Χάρισε μου ένα τελευταίο χαμόγελο...

Μου λείπεις πολύ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: