Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Σκέψη (41) - Η ΑΛΗΘΕΙΑ

photo:flickr
...πολλές φορές δεν είσαι φιλική και πονάς και ελπίζω να έχω τη δύναμη όσες φορές είσαι θετική να σε αντέξω.
Έχω συλλάβει τον εαυτό μου στο παρελθόν να μην αντέχει την αλήθεια και αυτό σημαίνει και τις 2 αλήθειες, είτε είναι θετική είτε αρνητική. Αυτό συμβαίνει φυσικά όταν δεν αντέχεις τη μία δεν αντέχεις και την άλλη, το να διαλέγεις όποια σε συμφέρει αυτό δεν έχει μεγάλη διάρκεια και γρήγορα θα σταματήσει, μιλάω για κατάσταση που μπορεί να έχει διάρκεια μέσα στο χρόνο. Για αυτό αποφάσισα να ακολουθήσω πιστά την αλήθεια ακούγοντας μέσα μου βαθιά τη φωνή μου που μου έλεγε πως εκεί θα βρω και θα έχω κάθε απάντηση από κάθε ερώτηση που με απασχολεί και συνειδητοποίησα πως είχα πολλές ερωτήσεις.
Η αλήθεια μου έμαθε τη λογική ακολουθία από πράξεις και γεγονότα που μου έχουν αποκρυφτεί σκόπιμα ή μη και την αποκάλυψη των "παρασκηνίων" διάφορων γεγονότων που εμφανίστηκαν έμμεσα αποκρύπτοντας το άμεσο μήνυμα. Η αλήθεια είναι πως αυτό είναι πολύ κουραστικό και αντίθετο από την φιλοσοφία τη δική μου "όλα ανοιχτά, ακόμα και αυτά που δεν με συμφέρουν" και αυτό ζω και τώρα. Σκέφτομαι όμως ακόμα πιο βαθιά μήπως ο ίδιος αποκρύπτω αλήθειες που πονάνε από τον εαυτό μου για να μειώσω τον πόνο αλλά αμέσως θυμάμαι πως το έχω κάνει ήδη στο παρελθόν και τότε έκανα μια δυνατή στροφή των πραγμάτων και μια πολύ βαθιά βουτιά μέσα στην αλήθεια μου και έτσι μπήκα σε μια τροχιά που ήταν πλέον σωστή και αληθινή.
Σωστά και αληθινά όλα αυτά όμως αυτή τη στιγμή βρίσκομαι αντιμέτωπος με μια κατάσταση που χρειάζεται μόνο αλήθεια για να αντιμετωπιστεί και φυσικά δεν άφησα κανένα άλλο περιθώριο από την πλευρά του εαυτού μου. Και αναρωτιέμαι γιατί δεν εισπράττω αντίστοιχη αλήθεια ή μήπως αυτό που εισπράττω είναι η αλήθεια που τελικά μπορεί να μην είναι προς το συμφέρον μου?
Αν μια φορά τα πράγματα είναι μπερδεμένα μπερδεύομαι και εγώ σίγουρα περισσότερο αλλά μάλλον η αλήθεια είναι το μόνο σίγουρο πως δεν είναι μπερδεμένη αλλά μια έννοια πάντα απλή και καθαρή, εμείς τα μπερδεύουμε και τα κάνουμε χάλια. Άρα οδηγούμαι στο επόμενο βήμα να δω και να ελέγξω που κάνω εγώ πρώτα απ'όλα λάθος και εφόσον ελέγξω και δω πως είμαι εντάξει και αναφέρω και δω που κάνω τελικά λάθος τότε μπορώ να δω και παραπέρα αλήθειες. Ως σύμμαχος της αλήθειας λοιπόν δεν έχω να φοβηθώ τίποτα παρά μόνο να κάνω την υπομονή μου όσο αντιστοιχεί στον χρόνο της κάθε κατάστασης και όχι περισσότερο. Καμιά φορά όμως είναι τόσο δυνατά τα συναισθήματα που δύσκολα ελέγχονται και διαρρέουν συνήθως από σημεία που υπάρχει αδυναμία, ανυπομονησία για παράδειγμα.
Η αλήθεια δεν συγχωρεί τους αδύναμους, τους φυγόπονους, δεν τους ανταμείβει, σε καμία περίπτωση όμως δεν ανταμείβει και αυτούς που δεν δρουν, αντίστοιχα ανταμείβονται οι αδύναμοι που δρουν και γίνονται πλέον δυνατοί. Με λίγα λόγια η αλήθεια πάντα βρίσκεται μπροστά μας και απλά πρέπει να εκπαιδεύσουμε το μυαλό μας να σταματήσει να βάζει στερεότυπα που μας χαλάνε και εμποδίζουν τη ζωή, μας κάνουν στην ουσία δυστυχισμένους, στερεότυπες και γυμνές από ψυχή ανούσιες εντολές που την στιγμή της εφεύρεσης τους φαίνονται αθώες και φυσικά αντίθετα έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη.
Λυπάμαι αν γίνομαι κουραστικός σε πολλά σημεία αλλά η ανάλυση είναι αυτή που φέρνει την σφαιρικότητα και τελική γνώση.
Και ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας δεν είναι το ψέμα, το ψέμα είναι το αντίθετο της αλλά ο φόβος, ο φόβος παρεμποδίζει την αλήθεια και δημιουργεί το πάντα επιφανειακό και πολυμορφικό ψέμα.
Στις πιο δύσκολες μας στιγμές ο καλύτερος και πιστότερος σύντροφος μας είναι η αλήθεια που ακολουθείτε ακούγοντας την εσωτερική μας φωνή, το ένστικτο μας.

Με πολύ αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: