Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

Σκέψη (10) - ΑΝΟΙΧΤΗΡΙ ΨΥΧΩΝ

...Opener of souls, αν διαβάσεις όλες τις σκέψεις μου και κάνεις τις δικές σου, πιστεύω να καταλήξεις και να συμφωνήσεις μαζί μου πως κατά κάποιο τρόπο λειτουργώ ως ανοιχτήρι ψυχών!
Πως γίνεται αυτό? Εκεί που δεν το πίστευα και δεν το περίμενα! Κάπου διαβάζω κάτι, ώπ και μου αλλάζει τον τρόπο σκέψης, σκέφτομαι κάτι νέο, με διαφορετικό τρόπο και με πάει σε μια πιο προχωρημένη σκέψη που έκανα παλιότερα και συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε τότε, τώρα. Μια σειρά αλληλένδετων σκέψεων, μιας αλυσιδωτής διαδικασίας που εκτυλίσσεται και με τρομάζει επειδή ακριβώς εκτυλίσσεται πάνω μου.
...για αυτό και εγώ το αποφάσισα για λογαριασμό των αναποφάσιστων, να τους ανοίγω την ψυχή, να τους παρακινώ τον εσωτερικό τους κόσμο, τα συναισθήματα τους, να μην αισθάνονται ζωντανοί πεθαμένοι. Φίλε, έτσι και μου δώσεις έστω και ελάχιστη προσοχή, διαβάσεις μερικές αράδες την πάτησες! (για αυτούς που αντιστέκονται σθεναρά και ασυνείδητα), την πάτησες, σε προκαλώ λεκτικά να ανοίξεις την ψυχή σου, σε θετικοποιώ, θα γίνει θετικότερο το ποιόν σου! Αν δεν κινηθεί το μέσα σου, σε αρμονία με το νου και το σώμα σου, σ'αρέσει αυτό που είσαι? Ναι? Ε φυσικά! Μια φορά πέταξες την πέτρα και εκεί που πήγε εκεί λες πως πάει! Δεν σκέφτηκες εναλλακτικά και λίγο πιο σφαιρικά, πως αν προσπαθούσες δεύτερη ίσως και τρίτη και τέταρτη φορά την πετούσες τόσο μακριά που δεν φανταζόσουν, βαρετό?
Βρε τι θέλεις να ακούσεις περισσότερο από το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις? Όλα? Γιατί λες να βαριέσαι? Μα φυσικά γιατί σου τα δίνουν όλα έτοιμα! Το θέμα είναι εσύ ο ίδιος/α να κινητοποιηθείς, να κινητοποιήσεις τον εαυτό σου και αυτό δεν δίνεται έτοιμο! Σου προτείνω να βαρεθείς να βαριέσαι!

Με αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: