Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Σκέψη (51) - ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ

photo:flickr
...είναι κυρίως η αντίσταση μου, η αντίθεση μου σε ότι μου φαίνεται λάθος μετά από πολλές σκέψεις και προσπάθεια και εγώ το αφήνω ανεύθυνα να με προσπερνάει παραπέρα και σίγουρα μετά μοιάζει να πέρνει και κοινωνικές διαστάσεις, να το ακολουθούν δηλαδή πολλοί, είτε ακολουθώντας εμένα προσωπικά είτε κάνοντας και εκείνοι το ίδιο και φυσικά είναι λάθος, μεγάλο λάθος!
Και πως να τους το πεις? Μόλις κατάλαβες κάτι πολύ σημαντικό που θέλεις φυσικά να το μοιραστείς, όσο όμως το σκέφτομαι και το περιεργάζομαι μέσα στο μυαλό μου μοιάζει μάταιο, δηλαδή θα μπορέσω να το μοιραστώ μόνο όταν "καταλάβει κάποιος πως το γνωρίζω και μου το ζητήσει"! Αυτό είναι και το τίμημα, να παλεύεις για κάτι και μόλις το μάθεις να μην μπορείς να το κρατήσεις για τον εαυτό σου, να νιώθεις πως μόνο για σένα είναι άχρηστο, ίσως όμως και να είμαι λάθος και μια έξυπνη ψυχή μου πει πως να το χειριστώ σωστά για τον εαυτό μου, εξάλλου το κέρδισα. Πριν όμως την γνώμη μου για τους άλλους θα πρέπει να έχω κάνει την αυτοκριτική μου και μάλιστα πολύ σοβαρά, όταν αντίστοιχα σοβαρά είναι οι "επικρίσεις για τους άλλους".
Το κυριότερο που εντοπίζω και μπορώ να πω και να εκφράσω απλά και κατανοητά είναι η διαρροή αρνητικής ενέργειας στο γενικότερο πλήθος από την πλευρά μου και αντίστοιχα να το δέχομαι αυτό από τους άλλους και φυσικά ο επηρεασμός καταστάσεων και ολόκληρων πληθυσμών και ίσως σκεφτείτε το κλασσικό νεοελληνικό "τι μας νοιάζει εμάς" αλλά! Όλοι παραπονιούνται όμως δεν συμμερίζονται! Νεοελληνικό φαινόμενο, όμως παγκόσμιο φαινόμενο είναι η μεγάλη διαρροή αρνητικής ενέργειας με δυνατές συνέπειες κυρίως στους αδύναμους. Συμμετοχή στην αντίσταση και αντιστροφή αυτών των ανελέητων αρνητικών δυνάμεων υπήρξαν όλοι οι κατά καιρούς επαναστάτες, παλαιότεροι και σύγχρονοι, αντιστεκόμενοι και αντιστρέφοντας όσο τους ήταν δυνατόν αυτήν την ανεξέλεγκτη και σκόπιμα από πολλούς εξάπλωση της αρνητικής ενέργειας.
Ναι κάπως έτσι έχει σε εξέλιξη η στάση ζωής μου...εξαρτάται από το πως θα χειριστώ τον εαυτό μου και πόσο γρήγορα και ορθά θα τον θέσω σε τροχιά με την μόνιμα θετική εξέλιξη. Και όταν η εξέλιξη είναι μόνιμα θετική δεν έχω να φοβηθώ τίποτα γιατί ακόμα και αν κάνω λάθος θα είναι πλέον ανεπαίσθητο και δεν θα κάνει μεγάλο κακό αλλά αντίθετα θα διορθώνεται μια επιπλέον μικρή λεπτομέρεια. Μόνιμη θετική στάση χωρίς να θεωρείται ποτέ τίποτα δεδομένο και με συνεχή προσπάθεια που τα 2 τελευταία στοιχεία είναι δεδομένα όμως για την θετική εξέλιξη.
Αυτή είναι λοιπόν η στάση ζωής μου, ΜΟΝΙΜΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΖΩΗΣ και όλα τα άλλα έρχονται να προσαρμοστούν πλέον σε αυτήν την στάση και επιλογή η οποία δεν έχει γίνει τυχαία.
Θετική σκέψη? Εσείς ξέρετε...
Μόνιμα? Σίγουρα!

Με πολύ αγάπη,
Πολύπλοκα Απλός
Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: