Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Χρήματα από το internet


photo:flickr
πηγή:blogspace.gr
Πόσα χρόνια θα χρειαστεί άραγε μέχρι να συνηθίσει ο κόσμος στην ιδέα πως δεν είναι καθόλου ανήθικο να βγάζει κάποιος χρήματα από το internet; Πόσο πίσω είμαστε πραγματικά;
Κρυμμένοι πίσω από έναν τεχνολογικό αναφαλβητισμό, θεωρούμε πιο τίμιο να πάει κάποιος να δουλέψει ως εργάτης με 3 και 60 και μάλιστα ανασφάλιστος παρά να βγάζει χρήματα από το internet.
Οι ευκαιρίες είναι εδώ, μπροστά μας, οι δυνατότητες έχουν αρχίσει να αυξάνουν στον ελληνικό χώρο και οι έξυπνοι θα τις εκμεταλλευτούν. Μπορείτε φυσικά να γυρίζετε την πλάτη για να διατηρείτε μια χαζή “αξιοπρέπεια“. Λες και είναι κάτι παράνομο να μπορείς μια μέρα να βγάζεις έναν μισθό από το Internet.
Υπάρχουν δεκάδες άτομα γύρω μας, που δε μπορούν να εργαστούν σε μια κανονική δουλειά. Είτε γιατί δε βρίσκουν, είτε γιατί σπουδάζουν ακόμα, είτε γιατί έχουν προβλήματα υγείας, είτε γιατί είναι μητέρες που πρέπει να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, είτε γιατί είναι χαμηλόμισθοι συνταξιούχοι κ.λ.π. Δεν έχει σημασία. Τα άτομα αυτά δεν είναι ανίκανα. Είναι δημιουργικά άτομα που μπορούν να εργαστούν αυτόνομα μέσω internet.
Κι αν η εργασία από απόσταση δεν είναι (και χλωμό να γίνει) διαδεδομένη στη χώρα μας, από το να μπλέξουν με χαζά πυραμιδικά συστήματα, είναι προτιμότερο να παράγουν χρήσιμο ελληνικό περιεχόμενο στο internet και να βγάζουν χρήματα με αυτό τον τρόπο.
Οι περισσότεροι blogger ψοφάνε για τη δόξα και τη δημοσιότητα. Με τη δόξα όμως, δε πληρώνονται οι λογαριασμοί, ούτε βάζεις πετρέλαιο το χειμώνα. Να τη βράσω τη δόξα αν δε μπορώ να επιβιώσω.
Σε μια από τις τελευταίες δημοσιεύσεις του στο metablogging, ο nikan λέει
Κι από την άλλη, όταν προσπαθεί κανείς να εκμεταλλευτεί οικονομικά το μπλογκ του, στην καλύτερη περίπτωση, να αντιμετωπίζεται ως παιδί ενός κατώτερου Θεού, και, στη χειρότερη, να χλευάζεται;
Δηλαδή το να βγάζεις λεφτά αξιοποιώντας την ετικέττα μπλογκερ είναι θεμιτό, αλλά το να αξιοποιείς τα ίδια τα μπλογκ είναι αθέμιτο;
Προσωπικά δεν είμαι δημοσιογράφος και δεν ονειρεύομαι να γράψω σε έντυπα ή να γράψω βιβλία. Ούτε φυσικά πουλάω λουκούμια για να στήσω ένα online κατάστημα (βλέπε κρατική διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου). Είμαι blogger, ο χώρος μου είναι το internet και αγαπάω αυτό που κάνω.
Προτιμώ να βγάζω εγώ χρήματα επειδή είμαι blogger, παρά να βγάζουν άλλοι μέσω δημοσιεύσεων σε έντυπα για bloggers.
Έχω ήδη βγάλει χρήματα από το Internet, είτε μέσω διαφημίσεων AdSense και Text Link Ads, είτε από άλλες γραφιστικές εργασίες. Νιώθω πάρα πολύ καλά με αυτό. Κι αν αυξηθούν κι άλλο τα έσοδα μου, θα νιώθω πολύ καλύτερα.
Για να αρχίσω να βγάζω χρήματα όμως, και δούλεψα και επένδυσα πρώτα τα δικά μου χρήματα, τα οποία δε μου περίσσευαν. Αυτή τη στιγμή, έχω καλύψει ήδη τα έξοδα του προσωπικού μου blog για τον επόμενο χρόνο και προσπαθώ να καλύψω τα έξοδα του BlogSpace για να κάνω αναβάθμιση σε μεγαλύτερο server.
Εφόσον δεν μπορώ να αποδείξω στο ελληνικό κράτος και στον ΟΑΕΔ πως γνωρίζω από υπολογιστές και internet, o μόνος τρόπος για να το αποδείξω είναι το ίδιο το Internet. Δε χρειάζεται ECDL εδώ.
Δεν ασχολούμαι με τα blogs και το Internet για τα χρήματα, όμως τα χρήματα θα με βοηθήσουν να συνεχίσω να κάνω κάτι που αγαπάω και μου αρέσει.
Και αυτό είναι ηθικό.
Όσο βρίσκω τρόπους να βγάζω χρήματα από το internet θα βοηθάω κι όσα άτομα επιθυμούν να κάνουν το ίδιο.
Και αυτό είναι έντιμο.

Share/Save/Bookmark

Δεν υπάρχουν σχόλια: